luni, 28 decembrie 2015

descarcari

Blogul asta ma ajuta sa ma descarc. Parca functionez mai bine dupa, desi scriu chestii negative in el, in ciuda sfaturilor lui Abraham :)
Deci:

Oamenii de succes sunt disciplinati. La naiba, Kim Kardashian sustine ca "munceste" mult pentru ce are, si munca asta, oricat de straniu ar parea, mi se pare ca e reala. Ea a decis ce vrea sa fie si munca ei consta intr-o disciplina drastica: masoara cat mananca, poarta waist-trainers, stie exact cat sport trebuie sa faca si se trezeste la 5 dimineata ca sa-l faca, zambeste intr-un fel, sufera cand trebuie sa sufere etc. Ea nu-si permite luxul de a trai cum I se scoala in dimineata cu pricina, ca mine, care, daca n-am chef sa ma dau cu rimel, nu ma dau cu rimel, care daca am pofta de carnati, bag niste carnati fara sa-mi pese.
Adica imi pasa, dar n-am disciplina necesara sa renunt la ei.
La fel si cu banii. Uimitor, chiar in timp ce scriam acest post, mi-am luat pauza de pranz si am citit 3 capitole dintr-o carte care se cheama "fa imposibilul", si in care primul capitol este despre cum, daca vrei sa fii cine te-ai decis ca vrei sa fii, trebuie sa investesti in identitatea ta. Daca vrei sa fii un om care castiga 4000 pe luna (euro, I mean), trebuie sa investesti in identitatea ta de om care castiga 4000/luna. Si asta inseamna nu doar pantofi accordingly, ci si sa te simti ca un om care castiga atata. Tocmai ce scriam in postarea anterioara despre disonanta cognitiva din viata mea: sunt un om cu un titlu profesional foarte misto, care nu se simte acolo. Nu ma simt un mare manager, planurile mele de viata nu sunt in sensul asta. Eu am nevoie de un job ca sa imi castig existenta, si, intrucat duc o existenta cam scumpisoara, am nevoie de un job bun. Jobul e doar un mijloc de a castiga banii de care am nevoie pentru viata mea de-acasa. Nu e un scop in sine, nu e o preocupare de cariera, nu stau sa planific miscari strategice ca sa dau bine la vreo sedinta. Cel putin nu deocamdata.
Va trebui sa incep sa gandesc si sa ma port ca un manager. Sa nu-mi fie jena sa cer, sa vreau, sa dau ca si cum as fi un mare manager.
Sa arat ca unul. Hm.
De disciplina am nevoie ca sa fac miscare. Sa am si eu o talie si un fund.  Miscare in fiecare dimineata, mai putine lactate si dulciuri din cand in cand. Uita-te la cumnata-mea, cred ca a dat jos cel putin 20 de kile de cand o cunosc. Mai are, dar are si vointa necesara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu