duminică, 27 septembrie 2015

depresie

Cica depresie e atunci cand nu reusesti sa mai faci planuri de viitor, cant totul ti se pare fara sens.
Traiesc intr-o lume in care, luna de luna, asteptam cu infrigurare sa vedem daca o sa ne luam salariul.  Nu avem niciodata aceasta certitudine. Si se intampla sa nu ni-l luam, si sa traim pana la salariu din bani imprumutati.
Si merg pe strada si vad o pereche de pantofi pentru cea mica; vine toamna si are nevoie de altceva decat sandale. Dar nu stiu daca voi lua banii marti, cand ar trebui, si deja sunt pe minus, traiesc din extrarol. Si sa-mi fac programare la doctor ar trebui, dar n-am bani. Si nu stiu cand o sa-i am,. Si ar trebui sa iau un cadou pentru B, unul pentru D. Maruntisuri, stiu. Dar e frustrant sa nu stii de ce resurse dispui, si sa stai mereu cu securea deasupra capului. N-am fost de ani de zile atat de saraca, nu mi s-a mai intamplat de cand aveam 27 de ani sa nu-mi ajunga banii de la un salariu la altul. Si asta nu e ok, nu e ok sa fiu din ce in ce mai saraca pe masura ce inaintez in varsta si in experienta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu